30 studenoga 2016

Lipi moji 9 poli Ferlina u kvarat do 7



1. 12. 2016., 18.45 h, Oštarija Ferlin

Inšoma dele šome, da ni Drage Debelga Orlića, bi ga rabilo klonirati, aš me joped tenta da delamo, a nego mi je bilo lipo i vako, lito dan ferij za Šikute. Deboto da bimo bili i cedili, aš nas ni volja niš, ma kako drug Orlić još vajk diha, smo napensali činiti kuku tre giovedi kon Caro Orlić.

Uvi prvi četrtak ćemo prežentati novi libar Lipi moji 9, o ken će ćakulati Orlić, Benčić i Prodan, drugi četrtak ćemo prežentati novi libar poežije Ešerihi koli, a treti četrtak ćemo špjegati zašto Dragi Debelen Orlić triba dignuti spomenik u Savičenti.

Kako i vajk, zaisto da će Noel ča i zakantati, a banak z ingredijenti će biti švedskega duha, pa kad se oni maknu ćemo i mi ča zagristi.

Alora, engnjoj tri četrtka z Debelin u oštariji poli Frlina u Savičenti u kvarat do sedan. Budite jušti i, kako bi reka Orlić, dajte si kuraja ku morete.

Pekica

Nema komentara:

Objavi komentar